zondag 21 april 2013

Get the Look: Suit up big time part two

Een aantal dagen geleden schreef ik al een artikel en liet ik daarbij een outfit zien waarmee je de 'preppy' Tommy Hilfiger spring / summer 2013 look kan creƫren. Ik was net echter een beetje door mijn verzamelde plaatjes aan het snuffelen en zag ineens nog een look daarin. Deze look heeft een iets zachtere kleurstelling, maar wel de steeds terugkomende Hilfiger-like strepen.

Kijk verder voor inspiratiefoto's en de Get the look items.




Ik ben groot fan van de oversized blazer dit seizoen, vooral die van Hilfiger zijn prachtig. Persoonlijk zou ik het niet meteen combineren met een broek in hetzelfde stippen of strepen patroon, maar voor op de catwalk is daar niks mis mee natuurlijk.


Gestreepte blazer Zara €69,95
Lichtblauw overhemd Monki €40,00
Zwartwitte zonnebril Asos €15,76
Ceintuur met gesp H&M €5,95
Schoenen met enkelbandje Steve Madden €89,99
Zwartwitte clutch Asos €23,63
Broek met strik H&M €29,95


Geen opmerkingen:

Een reactie posten