donderdag 4 april 2013

Gouden studs


Een tijdje geleden bestelde in in de online shop van de H&M een aantal gouden studs. Ze lagen inmiddels al een aantal weken vooral erg in de weg en gisteren besloot ik er eindelijk een iets mee te gaan doen.

Jassen met studs vind je tegenwoordig veel in de winkels, maar omdat ik net een nieuwe jas gekocht had, leek het me een goed idee de studs op mijn nieuwe jas te spijkeren in plaats van een nieuwe jas te kopen.



Je breekt er tijdens het proces een paar nagels op, maar het resultaat is wel geinig. In het zakje van de H&M zitten in totaal 30 studs, waarvan 15 vierkante en 15 driehoekige. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik de studs ook aan de andere kant wil inzetten. Met de driehoekige studs heb ik plannen voor mijn gloednieuwe Cowsboysbag, al moet ik nog even gaan checken of de tandjes van de studs door het harde leer heen willen.


De jas op de foto komt ook van de H&M en hoort bij de L.O.G.G. afdeling. Voorzover ik weet is deze niet online te koop, maar alleen in de H&M-filialen die ook de L.O.G.G. verkopen. De jas is onderdeel van de nieuwe voorjaarscollectie en kost €49,95.

De studs vind je hier, ze worden ook in zilver verkocht en ze kosten €4,95 per 30 stuks. Dat is een beetje aan de dure kant, maar het is wel lekker makkelijk te bestellen en je hebt het snel in huis. Momenteel zijn ze even uitverkocht, maar dit soort artikelen verschijnen meestal binnen een aantal dagen vanzelf weer online op de website van H&M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten